ID501382532

随缘追星

龙队视角的its cosuming me 奶龙的喉结真是❤️❤️❤️
The thought of you is consuming me
想你的心 纠结着我
Wherever I am
不管我在哪里
Whatever I do
不管我做什么
The thought of you
想你的心
Is consuming me
纠结着我
Your eyes
你的眼睛
Your skin
你的皮肤
Your smile
你的微笑
Your feet
你的脚
Your hands
你的手
My hands on you
我落在你身上的手
Your heart
你的心
Your tenderness
你的温柔
Your touch
你的抚摸
Your stubbornness
你的固执
Your bitchiness
你的尖刻
Your friends
你的朋友
Your family
你的家人
Your favorites
你的最爱
Your insights
你的内察
Your outsights
你的外观
Your power
你的能力
Your force
你的魄力
Your wait
你的等待
Your food
你的食物
Your books
你的书籍
Your movies
你的电影
Your music
你的音乐
Your work
你的工作
Your muscles
你的肌肉
Your hair
你的头发
Your secret places
你的私密
Your closeness
你的亲昵
Your distance
你的疏离
Your problem
你的问题
Your troubles
你的麻烦
Your sweat
你的汗水
Your tears
你的眼泪
Your spit
你的口水
Your occupation
你的占有
Your protection
你的保护
Your brutality
你的野蛮
Your dark
你的阴暗
Your light
你的光鲜
Your cock
你的屌
Your cock
你的屌
Your cock
你的屌
Your laughter
你的笑声
Your scream
你的尖叫
Your curse
你的诅咒
Your walk
你的步子
Your move
你的移动
Your needs
你的需要
Your fun
你的有趣
Your peace
你的宁静
Your war
你的战役
Your gifts
你的礼物
Your dreams
你的梦想
Your desires
你的欲望
Your sex
你的做爱
Your attitude
你的态度
Your cockiness
你的傲慢
Your smirk
你的得意
Your strength
你的长处
Your weakness
你的弱点
Your history
你的历史
Your past
你的过去
Your future
你的未来
Your beauty
你的美丽
Your ugliness
你的丑陋
Your truth
你的真话
Your lies
你的谎言
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend
你的男朋友
Your boyfriend...
你的男朋友…
The thought of you is consuming me
想你的心纠结着我
It was never mind
它不曾是我的
It was never be
也不会是我的
The thought of you
想你的心..
Is consuming me
纠结着我

评论(7)

热度(126)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据